Ρόμπα η Σκοπιανή εφημερίδα Dnevnik – Δημοσίευσε παραποιημένα στοιχεία για το Μακεδονικό

dnevnik1

 

 

Ακόμα μια άθλια προσπάθεια παραχάραξης της ιστορίας είχαμε σε Σκοπιανά ΜΜΕ. Σε άρθρο της σκοπιανής εφημερίδας Dnevnik, παρουσιάζεται ένας Τούρκος αξιωματούχος ως υποτιθέμενος “ειδήμονας” για το Μακεδονικό.

Ο Τούρκος υποτίθεται ό,τι έχει συγγράφει κάποιο βιβλίο με τον χαρακτηριστικό τίτλο… “Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική“.

Τα επιχειρήματα που αντιτάσσει απέναντι στην ιστορική αλήθεια κυμαίνονται από αφελή ως εντελώς αστεία. (“Αν ο Φίλιππος Β’ ήταν Έλληνας γιατί τότε σκότωνε Έλληνες;”)

Στο άρθρο της Σκοπιανής εφημερίδας δημοσιεύονται στοιχεία από την απογραφή του Χιμλί Πασά και της επιτροπής Carnegie.

Όμως τα δημοσιευμένα στοιχεία της Σκοπιανής εφημερίδας είναι παραποιημένα (φώτο), καθώς στην πραγματικότητα ποτέ δεν έγινε αναφορά, τόσο από την απογραφή του Χιμλί Πασά , όσο και από την επιτροπή Carnegie για δήθεν “εθνικά μακεδόνες”.

Αντίθετα οι πρόγονοι των σημερινών Σκοπιανών αναφέρονταν ρητά ως Βούλγαροι.

Τα στοιχεία του πορίσματος της επιτροπής Carnegie μπορείτε να το διαβάσετε στην σελίδα 115 εδώ.

Τμήμα Ειδήσεων | History-of-Macedonia.com

http://history-of-macedonia.com/2013/10/11/%cf%81%cf%8c%ce%bc%cf%80%ce%b1-%ce%b7-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%80%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%ae-%ce%b5%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%b4%ce%b1-dnevnik-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%83%ce%af%ce%b5%cf%85/

Explore posts in the same categories: FYROM News, FYROM Propaganda

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: